Emoties - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjon Klaveren - WaarBenJij.nu Emoties - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjon Klaveren - WaarBenJij.nu

Emoties

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

26 Juli 2014 | Nederland, Elst

We zijn er klaar voor. 11 tassen en vijf tassen handbagage. En morgenochtend komt Jonne met een tas en een tas handbagage. Dan hebben we alle bagage die we mogen gebruiken benut. Alle gaten, lege ruimten van de backpacks en koffers zijn benut. We gaan ervoor!
Maar ook emoties waren er vanavond! Tranen, lachen en onzekerheid. Het is nogal wat. We leven er vanaf december 2013 naar toe en nu gaan we morgen. Is de jacht mooier dan de vangst (trockener kecks)?k denk het niet. We kunnen iets doen in deze wereld. We geloven er in. Alle zes! Dit is wat we willen en kunnen doen. Morgen om kwart voor vier vliegen we naar Caïro. Blijven daar een nacht en gaan de volgende dag door naar Accra. En dat is waar we voor gaan. Wij en onze vier dappere tieners. We zullen er voor gaan!
Marjon

• 27 Juli 2014 - 00:09

Ron:

Kanjers!!!! Ine en ik zaten net op een terrasje en hadden het over hoe sterk een gezin is.....we volgen jullie.xx

• 27 Juli 2014 - 01:26

Hanny:

Natuurlijk gaan jullie ervoor! Eindelijk is het zover, komt datgene in zicht waar jullie al zolang mee bezig zijn. Ik hoop dat dit voor jullie een onvergetelijke ervaring wordt! Een hele goede reis, een behouden terugkeer en veel plezier! Geniet ervan! X

• 27 Juli 2014 - 12:19

Ella Klein Brinke:

Ach ja, die emoties hebben we gisteren gezien bij het jongste lid van het gezin. Het gaat nu toch echt gebeuren! Finn vind het bijzonder dat jullie dit gaan doen en wenst zijn vriendje Pepijn een fijne vlucht. 'Je hoeft niet bang te zijn, want vliegen is heel mooi! Heel veel plezier met het helpen van de mensen en hoop dat de safari het mooiste avontuur van je leven wordt.'

• 27 Juli 2014 - 17:55

E Rna Sommer:

Beste Marjon, Marco, Auryn, Merlyn, Pepijn en Jonne,

Once in a lifetime experience. Geniet ervan en wees trots op jezelf.
    Veel succes met jullie missie en ik hoop ook veel plezier.

Hartelijke groet,
    Erna Sommer

• 27 Juli 2014 - 23:06

Annemarie Katemann:

We gaan jullie volgen, heel erg benieuwd naar jullie avontuur....knuffel

• 28 Juli 2014 - 13:16

Peter :

De jacht is mooi maar de vangst nog beter, zeker in dit geval! Ik weet het heel zeker! Veel plezier en succes in Ghana. Ben benieuwd!

• 28 Juli 2014 - 21:12

Stichting Kwame:

Jullie hebben al zoveel gedaan en zijn zo enthousiast. Het gaat jullie met deze instelling zeker lukken. Veel geluk en vooral genieten van al het moois dat Afrika te bieden heeft. Groet Liz, Jacqueline en Karin.